תליית טלויזיה על קיר גבס

תליית טלויזיה על קיר גבס תליית זרוע התקנת טלויזיה במחירים משתלמים

צריכים לבצע תליית טלויזיה על קיר גבס ? אין ספק כי מדובר בפעולה אשר דורשת מיומנות רבה ולכן ההמלצה היא לבחור הנדימן מקצועי על מנת שיבצע את הפעולה בצורה הטובה ביותר.

שירותי הנדימן מקצועי יבחר את החומרים האיכותיים ביותר
יוסי הנדימן מקצועי יבחר את החומרים האיכותיים ביותר שיש בהתאם לניסיונו הרב.
הנדימן מקצועי יקפיד להגיע אליכם עם החומרים הטובים ביותר לביצוע המשימה.
אל תהססו לשאול אותו לגבי החומרים השונים על מנת שתהיו מעודכנים ותדעו בדיוק מה עומד לקרות.
תליית טלויזיה על קיר גבס

ניתן לתלות טלווייזה על קיר גבס בנוי

היות וקיר הגבס כבר מורכב ולא ניתן לחזק אותו באמצעות שימוש בפלטת עץ מתחת לגבס הרי ישנם מספר דברים שניתן לעשות: באפשרותכם לקנות מתלה לטלוויזיה הכולל זרועות התקנה ארוכים.
חיזוק המתקן יחובר על הניצבים מתחת לפלטת הגבס.
אופציה נוספת היא להתקין פלטת עץ בהתאם לצבע הקיר הקיים.

אפשרות לתלות טלוויזיה על ידי חיתוך פלטת הגבס

תליית טלויזיה על קיר גבס קיימת אופציה נוספת המאפשרת לתלות טלוויזיה על ידי חיתוך פלטת הגבס.
במידה והאופציה היא גבס , הרי חשוב ביותר להקפיד לחתוך את הגבס בחתיכה אחת.

על המתקין לעשות שימוש בכלים ייעודיים תליית טלויזיה על קיר גבס

על מנת שההתקנה תתבצע בצורה הטובה ביותר, על המתקין לעשות שימוש בכלים ייעודיים. באמצעות הכלים הוא יאתר את המיקום של הניצבים בתוך הקיר וכך לא יגרום להרס הקיר לאחר ההתקנה.
על ההנדימון להתחבר באמצעות ברגים מיוחדים אל נציבי המתכת מהווים את הבסיס לקיר המתכת.

הנדימן מקצועי יקפיד להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום

הנדימן מקצועי ובעל ניסיון רב בתליית טלוויזיה, יקפיד להתעדכן בחידושים האחרונים על מנת לספק לקהל הלקוחות שלו את השירות הטוב ביותר.
שימו לב, הנדימן מקצועי יבחר לא לנוח על זרי הדפנה אלא להקפיד ולראות מהם הכלים החדשים לטובת ביצוע העבודה בצורה הטובה ביותר.

יבצע את העבודה תוך דיוק
הנדימן מקצועי יבצע את העבודה תוך דיוק במטרה לאפשר לכם ליהנות מצפייה איכותית בטלוויזיה.
תוך שימוש בכלים מתאימים הוא יתקין את הטלוויזיה על גבי קיר גבס בצורה מקצועית.

כאשר אתם מזמינים הנדימן מקצועי אין לכם מה לדאוג

בבואכם להזמין הנדימן מקצועי בעל ניסיון רב, אין לכם מה לדאוג- כך אתם יכולים להיות בטוחים כי יהיה מדובר בבעל מקצוע אשר יתקין את הטלוויזיה באופן הטוב ביותר.
הבית שלכם זה המקום בו אתם מרגישים הכי נוח ולכן זה רק טבעי שתרצו לבחור איש מקצוע מיומן.

יציע לכם את המחיר המשתלם ביותר

הנדימן מקצועי יציע לכם את המחיר הטוב ביותר אשר ניתן לקבל תמורת ביצוע העבודה.
לעומת זאת, הנדימן אשר יציע לכם מחיר נמוך יתר על המידה, הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה.

תליית טלויזיה על קיר גבס במחירים משתלמים לכל סוגי המסכים

בבואכם לבחור הנדימן לצורך תליית טלוויזיה על גבי גבס, יהיה עליכם להביא בחשבון את הכלים המתאימים וכן את ביצוע העבודה.

ניתן להזמין גם שירותי הנדימן לבית ולמשרד באזור המרכז :

 

טיפים לתליית טלוויזיה על חתך גבס

החלטת לתלות את הטלוויזיה שלך על חתך בקיר, אבל אתה לא יודע באיזה מהם להשתמש. הנה כמה טיפים לתליית טלוויזיה על חתיך. לפני שתתחיל, אתר את החתיכים על הקיר שלך כך שתוכל לתלות את הטלוויזיה שלך. ודא שאתה משתמש במחברים בגודל המתאים ושהם אינם פוגעים באלקטרוניקה הפנימית. הקפד לסמן את המיקום בעיפרון כדי שתוכל לראות אותו מאוחר יותר.

חלופות לתליית טלוויזיה על קיר גבס

אם אינך בטוח לתלות טלוויזיה על קיר גבס, ישנן מספר חלופות. אלה כוללים שימוש בעוגנים, המחזיקים ברגי קיר גבס במקומם. עוגנים הם האפשרות המועדפת לתליית טלוויזיות בעלות מסך שטוח, מכיוון שהם נוטים פחות להתרופף כאשר מכניסים ברגים. חלופה נוספת היא שימוש בצלחת הרכבה עשויה דיקט או מתכת. לוחית ההרכבה יוצרת משטח גדול יותר להחזיק את הטלוויזיה.

בעוד שאנשים רבים משתמשים בשיטות הרכבה לטלוויזיה, מערכת הרכבה לטלוויזיה מאפשרת לך לחסוך מקום בחדרים קטנים יותר. זה גם מונע מהבית שלך להיראות עמוס בטלוויזיה. אבל, לא בכל הבתים יש ניטים בקירות. במקרה כזה, אתה צריך לחפש פתרונות אחרים. ברגים ועוגנים של מולי הם שתי חלופות נפוצות לתליית טלוויזיה על קיר גבס. אתה יכול גם לבחור תושבות תקרה.

עוגני מעבר הם פתרון נוסף להרכבת טלוויזיה על קיר גבס. אלה דומים לברגים רגילים, אבל יש להם מתג פרפר בקצה אחד. עוגני מעבר הם בחירה טובה אם קיר גבס עבה והטלוויזיה שלך לא כבדה במיוחד. ברגי מולי חזקים יותר ויחזיקו עד 100 פאונד. עליכם לבדוק את קיבולת המשקל של כל סוג לפני שאתם בוחרים נכון.

כדי להרכיב טלוויזיה על קיר גבס, אתה צריך מפלס בועות, מברג חשמלי ומקדחה עם חיבור ראש פיליפס. יש צורך בלוח תמיכה מרכזי כדי שהטלוויזיה תוכל לשבת עליו. תושבת הרכבה לטלוויזיה צריכה להיות מצוידת עם אטם גומי כדי לשמור על כבלים מוסתרים. תושבת ההרכבה חייבת להיות מאובטחת היטב כדי שהחדר שלך ייראה מסודר. לבסוף, כדאי לשקול את עלות ההתקנה של התושבת.

אפשרות נוספת להרכבת טלוויזיה על קיר גבס היא שימוש בדיקט. אתה יכול לצבוע את הדיקט כך שחורי ההרכבה יוסתרו. דיקט צריך להיות בעובי של כ-3/4 אינץ' ורחב מספיק כדי להתאים לטלוויזיה שלך. לאחר מכן, השתמש ב-18 ברגים בפיגור כדי להדק את הטלוויזיה לדיקט. ניתן לנעוץ ברגים לתוך קיר הגבס עם מברג חשמלי או מקדחה אלחוטית. רמה חשובה לדיוק ויישור.

בחירת מחברים בגודל הנכון

לפני תליית טלוויזיה על קיר גבס, עליך לקבוע את משקל הטלוויזיה ולבחור את המחברים בגודל המתאים. טלוויזיה בגודל 32 אינץ', למשל, שוקלת בין עשרים לשלושים פאונד. טלוויזיות גדולות יותר ישקלו משמעותית יותר. כמו כן, הקפד לבדוק את כושר העומס של העוגנים המשמשים. אחרת, הקיר עלול להתכופף או להישבר תחת משקל הטלוויזיה.

גובה ההרכבה של הטלוויזיה מושפע מגודל התושבת, אך הגובה המדויק תלוי בטלוויזיה. ברוב המקרים, גובה ההרכבה הוא 40 אינץ', או כשני רגל גבוה יותר מגובה לוחית הקיר. לאחר מכן, עליך להחסיר את גובה ארון הטלוויזיה מגובה מרכז הטלוויזיה. לבסוף, עליך להתאים את הברגים להתאמה הדוקה יותר.

לפני התקנת הסוגריים

בדוק את הקיר אם יש חתיכים. אם אין לכם ניטים, הקשיבו לצליל מוצק בקיר. אם יש חתיכים, השתמש בהם. אחרת, ניתן להשתמש במקום זאת בבריגים או עוגנים. אבל אם אין לך חתיכים, השתמש בברגים להחלפה כדי להרכיב את הטלוויזיה.

בבחירת המחברים לתליית טלוויזיה על קיר גבס, בחרו את אלה בגודל המתאים. עוגני מולי פועלים בצורה הטובה ביותר עבור עומסים קלים מתחת ל-10 פאונד, בעוד שעוגני החלפה עובדים בצורה הטובה ביותר עבור עומסים כבדים יותר. ברגי מולי מומלצים גם למסכים קטנים יותר. יש לבחור את המחברים בגודל הנכון לתליית טלוויזיה על קיר גבס בהתאם לסוג הטלוויזיה ולעומס הרצוי.

פתרון נוסף לתליית טלוויזיה על קיר גבס הוא התקנתה מהתקרה. עם זאת, זה עשוי להיות עתיר עבודה, והטכניקה עשויה להיות לא מעשית. כמעט כל התקרות מכילות קורות וקורות, המשרתות את אותה מטרה כמו ניטים. ייתכן שתצטרך להשתמש בברגים ארוכים יותר למטרה זו. יתר על כן, ייתכן שיהיה עליך לשקול את המרווח בין הקורות ואת המרחקים ביניהן.

לפני הצמדת תושבת הטלוויזיה לקיר, בדוק אם הטלוויזיה ישרה ואם חתכי ההרכבה מיושרים זה עם זה. אם לא, הנח שני חורים בכל חתך. לאחר מיקומו, הברג אותו לקיר. ודא שהברגים עוברים דרך קיר הגבס ואל החתיכים. ודא שקיר הגבס ישר לפני הברגת הטלוויזיה עליו.

מציאת מיקום חתיך לטלוויזיה

אם אתה מתקין תושבת לטלוויזיה על קיר גבס, אולי אתה תוהה כיצד למצוא מיקום חתך. אחרי הכל, זו משימה לא פשוטה לקדוח חורים בקיר, וזה אפילו קשה יותר אם אתה לא יודע היכן הם ניטים. אבל זה לא בלתי אפשרי. הנה כמה עצות. ראשית, השתמש במאתר ניטים כדי למצוא את המיקום של ניטים בקיר. לאחר מכן, השתמש במידע זה כדי לקדוח חורים מאחורי קיר הגבס. לאחר מכן תוכל לתלות את הטלוויזיה שלך על החתיכים האלה.

אתה יכול גם להשתמש במתלה תיל כדי למצוא את מיקום החתך. סובב את מתלה התיל ודחף אותו לחלל או לחור של הקיר. חזור על תהליך זה מספר פעמים. אתה יכול גם לחפש מסמרים או מחברים אחרים המאבטחים קרטון גבס לחתיכים. אם תמצא, איתרת את מיקום ההרבעה. אם אתה תולה טלוויזיה על קיר גבס, אתה יכול להשתמש במוצא ניטים.

לפני שתתחיל להתאים את הטלוויזיה החדשה שלך

תחילה עליך למצוא את מיקומי החתיכים. המקומות הטובים ביותר עבור ניטים כוללים את הפינות של חלונות ודלתות, את החלק העליון והתחתון של הקירות, ואת הצדדים של פתחים וחלונות. לאחר מכן, תוכל למדוד את גובה תושבת הטלוויזיה ולסמן את מרכז כל חתיך. שמצאת את מיקום החבטות, תוכל להתאים את התושבת הניתנת להרחבה בצורה מאובטחת ובטוחה.

לאחר מכן, מדוד את גובה מרכז הטלוויזיה. זה צריך להיות לפחות ארבעים ושניים סנטימטרים מהרצפה, כלומר בגובה העיניים של מישהו בגובה מטר ושישה סנטימטרים. אתה יכול גם ליצור תבנית למדידה זו באמצעות סרט צייר. ברגע שיש לך את התבנית, שב ובדוק את הזווית והרמה של הטלוויזיה לפני שתתקין אותה. אם הכל עובד כשורה, אתה יכול לתלות את הטלוויזיה שלך!

לאחר מכן, התקן את סוגרי ההרכבה ואת לוחית הקיר שלך. לפני הברגת תושבת הטלוויזיה, ודא שהיא ישרה. כאשר התקנת את התושבת ואת לוחית הקיר, עליך להשתמש במוצא ניטים כדי לסמן את המיקומים שבהם נמצאים החתיכים. שמצאת את מיקומי החתיכים, תוכל להרכיב את התושבת או לוחית הקיר לטלוויזיה. לאחר מכן, תוכל להשתמש במאתר חתיכים דיגיטליים כדי לסמן את מיקום החתיכים.

נזק לאלקטרוניקה פנימית

בעוד שהרכבת טלוויזיה מעל אח יכולה לחסוך מקום, הרכבתה מעל אח עלולה להוות סכנות גם לאלקטרוניקה הפנימית של הטלוויזיה. האש חמה מאוד וטמפרטורת האלקטרוניקה עלולה לגרום לנזק. גם אם הטמפרטורה נמוכה, עלולות שריפות להגיע לרמות מסוכנות ולפגוע באלקטרוניקה. עם זאת, האפשרות הטובה ביותר היא לתלות את הטלוויזיה שלך על קיר גבס.

דבר אחד שיש לקחת בחשבון כאשר תולים טלוויזיה על קיר גבס הוא משקל המכשיר. אפילו הטלוויזיות החדשות הקלות ביותר יכולות לשקול עד 80 קילוגרם , ופאנלים שטוחים ישנים יותר עשויים להיות מאה קילוגרם. משקל זה בתוספת משקל התושב יכול להוסיף עד למעלה מ-36 קילוגרם של מומנט. אם לא תתקין תושבת הרכבה המיועדת לטלוויזיה שלך על קיר גבס, משקל הטלוויזיה ידחוף על הקירות, וזה עלול לגרום לסדקים ולקריסה.

אם אין חתיך בקיר, אתה תמיד יכול להשתמש בברגים כדי להרכיב את הטלוויזיה. פתרון זה מהווה חלופה בטוחה לתליית הטלוויזיה על קיר קיר גבס, אך עליכם להיות מודעים למגבלות ולשינויים בקיר. אנשים רבים ניסו שיטה זו, והתוצאות היו בדרך כלל שליליות.
תליית טלוויזיה על קיר גבס ללא חתך היא מסוכנת ועלולה לגרום לנזק לאלקטרוניקה הפנימית.

מה היה לנו עד עכשיו?