תיקון שטיחים מקצועי ומנוסה

יש לכם שטיח בלוי וקרוע, אבל אין שום מצב שאתם מחליפים אותו בשטיח חדש? אתם לגמרי לא לבד. שטיח הוא פריט עיצוב חשוב ומרכזי, בעל שטח פנים גדול ואם הוא ממוקם במרכז החיים בבית, בחדר הסלון או פינת האוכל, אז אפשר בהחלט להניח שהשטיח הזה הפך לחלק אינטגרלי מהחיים שלכם בבית ושיהיה לכם קשה מאוד להיפרד ממנו. דברים אלה מקבלים משנה תוקף אם מדובר בשטיח שמאחוריו עומדת מסורת ארוכת שנים, שטיח שקיבלתם מההורים, מסבא וסבתא או אפילו מאחרים או קרובי משפחה אחרים, מה שמעניק לשטיח ערך סנטימנטלי רב. אז מה עושים אם לא רוצים להחליף את השטיח אבל גם אי אפשר יותר לסבול את היותו בלוי וקרוע? פשוט מאוד – שירות תיקון שטיחים.

אילו סוגי תיקונים ניתן לבצע בשטיח?

ובכן, שירות תיקון שטיחים הוא שירות שמאפשר לכם לתקן כל בעיה בכל שטיח. יחד עם זאת, לכל תיקון יש את ההשלכות שלו ואת ההשלכות האלה אתם רוצים להכיר וגם להסכים להן לפני שאתם בוחרים את סוג התיקון. כך למשל, בשטיחים מסוימים בהם ישנם קרעים נרחבים ופרימה של סיבים בשולי השטיח, ניתן לבצע שחזור סיבים, עיבוי סיבים וחיזוק רשת שטיח אבל לא ניתן לצפות שלא יישארו לכך סימנים שמבדילים בין אזורי התיקון החדש ובין השטיח המקורי. מן הצד השני, ניתן פשוט להקטין את השטיח – להסיר את כל החלקים הבלויים והקרועים ופשוט להקטין את השטיח או לשנות את צורתו וגם לכך אתם אמורים להיות מודעים ולהסכים. ככלל, כל בעיה בשטיח היא בעיה שניתן לתקן אותה ואתם רק צריכים להחליט מהו המחיר שאתם מוכנים לעמוד בו לשם כך.

שטיחים

האם כל תיקון שטיחים הוא בעל השלכות מהסוג הזה?

התשובה היא לא. כל תיקון הוא בעל השלכות אבל לא תמיד הן כאלה. במילים אחרות, ישנם תיקונים רבים וזה למעשה משקף את מרבית המקרים, בהם התיקון יחזיר לשטיח את המראה המקורי שלו תוך שמירה על מצבו האותנטי מבלי שניתן יהיה כמעט להבחין בפעולת התיקון. במקרים אלה די ברור שתבחרו לבצע את התיקון לאור העובדה שהתיקון מחזיר את השטיח למצב שהוא כמעט מושלם ואפילו מושלם למי שלא יודע כי השטיח עבר תיקון.

יחד עם זאת, ישנם תיקונים שבהם דווקא כן תהיינה השלכות אסתטיות על התצורה הכוללת ובמקרים האלה חשוב להיות מודעים להשלכות ולהסכים להן. ואחרי שאמרנו את כל זה חשוב להדגיש את הדבר הבא: כל תיקון שטיחים עם כל סוג של השלכות, יביא את השטיח שלכם למצב הרבה יותר טוב ממצבו לפני התיקון. אל תקבלו את הרושם שהתהליך של תיקון שטיחים יכול לפגוע בשטיח מכיוון שזה לא המצב. עשויות להיות השלכות אבל בכל מקרה התיקון הוא עדיף עשרות מונים על פני המצב המקורי.